Hos mormor

Publicerad 2011-09-03 16:35:35 i Min - vår vardag

Halloj sitter just nu och kikar lite vill juh inte missa allt för mycket hihi Nee mannen min har åkt iväg med det näst sista lasset och hämtat min brors soffa så jag väntar hemma hos min mamma och vi har käkat middag här och det var min älsklingsrätt så himlans gott mamma =) theja leker i det tomma rummet just nu och tycker det är så kul och jags ka själv dricka en kopp kaffe medans jag väntar på min kärlek sen ska han 'äta sen ska vi vidare hem med det sista prylarna sen har jag en rolig vecka framför mig haha fy va jag längtar tills vi är klara med renoveringen så vi kan mublera rätt och inte ha en massa saker överallt...  Hur har eran dag varit idag?

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-09-03 23:09:38

va roligt att du äntligen ha flyttat helt nu :)

vi ha varit på kalas och sen varit ute i skogen och plockat massa svamp:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela