Morrn morrn!

Publicerad 2011-09-30 08:45:22 i Min - vår vardag

God morgon idag vaknade jag med noll röst jag kan inte få ut några ord haha och jag tänkte inte på det då jag ringde ett samtal hihi kul det lät...  Sitter här med meja och theja så vi är 3  st idag det är juh rätt så mysigt och allra hellst för theja får leka med någon... Hon skjuter stolar idag som verka vara skojsigt...  Tror theja är lite trötter idag för för förskylningens skull som jag är helt borta är helt snurrig i huvudet och näsan rinner och rinner finns det inget slut? hur mycket ha man i kroppen eller i själva näsan ... Och halsen är ont idag med värre idag en igår ... idag är det mycket gnäll från mig hih men man måst juh få gnälla också ibland och tycka synd om sig själv,  Eller hur... Ska försöka få någon röst med tee nu vi hörs mer sedan... Ps vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela