Panik här hemma

Publicerad 2011-09-28 18:43:32 i Min - vår vardag

Hej hej alla min dator har gått sönder det var en som ställt saker på den så det går inte och få igång den så mår riktigt d¨ligt om den ej går att laga efter som jag har hela mitt liv i den alla minnen bilder från dopet å alla andra bilder och filmklipp från theja sedan bebis så fy så dåligt jag mår om den inte går att spara allt på den har en sådan klump i magen älsklingen ska kolla på den sen och se om den går å få på då ska jag ordna så jag får allt på en hårdisk aldrig mer att dethära ska hända förlåter aldrig mig själv om allt försvinner...  Ska snart lägga min skatt sen ner och hjälpa mannen... Hörs senare kanske kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela