vart skraj

Publicerad 2011-09-09 12:59:23 i Min - vår vardag

Idag är jag anurrig iallafall efter denna händelse brandlarmet gick igång utan nått och samtidigt springer jag och ska stänga och sedan hör jag pang då ramlar theja ner från den lilla trappen med 2 steg och det skrämde mig så enormt mycket mammas hjärta försvan upp i taket sitter just nu å lugnra mig en del.. Men allt gick bra lite röd vid ögonbrynet nu och hon leker på som vanligt...  Mammas lilla trollunge du skrämde ihjäl mig där.  =(
Ne jag ska ta mig och dricka en kopp varmchoklad istället för en kopp kaffe nu å sedan kolla om mina vänner skulle komma förbi eller ej annars så går jag och lägger mig och se tv är så slut i huvudet Kram

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-09-09 13:43:45

Ush! Gud va hemskt! Skönt att det gick bra iaf

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela