dessa sjukdommar :/

Publicerad 2012-04-12 10:54:06 i Min - vår vardag

Hej hopp...
Här har vi en sjuk mamma huva för denna influensa den är det värsta jag varit med om
frossan kom tillbaka igår natt klockan 23:00 så var de kört.. Jag kände på dagen att jag hade ont i kroppen lederna  och frös mer en vanligt... Då förtod jag att nu kommer detta igen som gör så ont och rätt hade jag klockan 00:00 så vakna jag av att jag fick kliva upp och gå och bada hett men oj så ont det gjorde...

Förstår intehur jag ska orka med allt eftersom allt jag gör just nu gör juh så ont känner mig riktigt lat och hemsk.. Idag är både måns och meja hemma så har juh lite hjälp där med att slippa leka på golvet med theja som gör så ont...
igår började jag till och med undra om förlossningen är på g har så konstiga känningar ibland så blir bara fundersam men  ha juh fått bekräftat att bebis mår bra och jag mår dåligt ... finns juh andra knep en att bada varmt eller he nå varmt där du har ont jag hoppas alla ni slipper denna sjukdom som går... Den är hemsk....

Kommentarer

Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Publicerad 2012-04-12 12:55:26

Sv: Jag va på mvc idag på förmiddagen. Min bm sa att min mage hade vuxit 4cm på en månad. Jag tyckte det lät mycket, men hon sa att det va fullt normalt. Det känns att man har större mage denna gången än va jag har haft innan dom tidigare graviditeterna för när jag sitter så har jag magen över revbenen hehe :)



Har ni kommit fram till något namn ännu? :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela