Hatar att känna sig nere, FÖRSVINN

Publicerad 2012-04-19 14:24:31 i Min - vår vardag

Hur dåligt får man må igetligen?

jag har aldrig känt så här tror jag jag har ont titt som tätt i kroppen tappar all ork som jag har de gör ont då jag kliver upp sätter mig lägger mig går på toa ja allt gör typ ont å alla dessa sammandragningar =(känns jobbigast eftersom jag inte orkar att leka med mitt barn =( de gör så ont i mig känner mig så dålig som mamma...  Har perioder jag mår riktigt dåligt blir bara mer å mer nere detta har vare sen jag fick dessa sjukdommar  i kroppen frossa ja hela förskylingshistorien...

Sitter fortfarande och väntar på mitt samtal från mvc hoppas hon ringer snart så kanske man kan få bort nått ur skallen... BARA FÖRSVINN DETTA MÅENDE Å SMÄRTA...

sorry att jag skriver av mig här då  jag faktiskt har gjort en ny blogg för att skriva av sig på som är lösenordskyddad...  Men skönt är det ibland...

Kommentarer

Postat av: Valeria

Publicerad 2012-04-19 14:31:58

Man får vara nere, allt är inte en dans på rosor jämt. Du gör ditt bästa och blir inte en sämre mamma för det. Dåligt att dom inte ringt än.

Postat av: Saga - mamma till Emilia

Publicerad 2012-04-19 15:28:06

Du är ingen dålig mamma för det! Det är så det blir helt enkelt. Tråkigt, men absolut inte ditt fel!

Kram

Postat av: THERESE - mamma till Destinee

Publicerad 2012-04-20 09:11:41

Tack så jättemycket! :) Du är absolut ingen dålig mamma för det! Snart är allt bra igen och du kommer orka igen! Tiden går så fort ska du se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela