Morgon morgon

Publicerad 2012-04-20 09:34:53 i Min - vår vardag

på er alla läsare...

Då var et fredag igen känns skönt att få ha karln hemma i helgen =) så underbart att det finns helg...
idag är vår lilla tjej lite gladare en så länge iallafall och det gillas nu ska jag dricka en kopp kaffe sen tänkte jag gå till vardagsrummet och kika barnprogram med tösen se om hon gillar de.. jag trodde vi skulle vakan tidigt idag men icke det gjorde hon inte var jag som vakna då kärleken åkte på jobbet så såg på lite tv tv4fakta... sen somna ja å vakna halv nio så då vakna theja med... så liten sovmorgon vart det allt igen...
tror vad man ska göra idag hade tänkt gå ut med tjejen men bara vädret tillåter det efter lunch så ska vi ut...

Gör ni idag? kram

Måste tacka alla för fina kommentarer det värmer ska ni veta..  <3

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2012-04-20 09:41:56

Idag för mig blir att göra klar för 1 års dagen på lördag :) ska fixa tårtorna idag och imorgon blir det firande med massa folk =)



kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela