börjar om igen då

Publicerad 2012-08-13 11:07:02 i Min - vår vardag

Jaha trött mamma idag och måste skriva om mitt inlägg jagnyss suttit oh skrivit suck så less jag blev då det försvann:/

Idag är såklart jag trött igen förstår inte varför man är så trött tycker att jag sover rätt så bra men är trött endå....

Vad kan man göra åt denna trött het tro nån som har nått förslag ?

Theja har vakna helt fel idag hon slänger sig i golvet och är allmänt galen bli lite smårädd nästan =/ fick lägga henne så nu sover hon sött hoppas hon valnar sen på bättre humör Håll tummarna iallafall sen så ska syskonen komma hem idag så då blir hon glad med.... Vi ska åka och handla idag med sen ska jag hem och läsa lite ikväll hade jag nu tänkt... ska nog läsa redan nu och mer ikväll hihi... måste sätta igång innan de är för sent... Vad gör ni en sådan måndag då? kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela