På väg hem

Publicerad 2012-08-13 18:35:57 i Min - vår vardag

Från birsta nu ska nu stanna på vägen på en kopp kaffe hos grannen sedan hem och dona på innan sängen.. Idag börja läsa som ja skrev tidigare alltså körkorts boken känner nu att jag måste börja annars bli de Inge vidare så nu ska jag ha mitt körkort läser så fort ja få tid över..

Bjuder på en bild på Junie men inte theja hon vill inte va med på bild nu för tiden :/ så fort Mami ta fram kameran så bli ja arg eller börja skrika. De
Är theja de nu..

Kommentarer

Postat av: Emelie, Mamma till David och Leah

Publicerad 2012-08-13 19:40:58

Söt hon är! Blir också mycket bilder på dottern nu på bloggen då sonen inte vill vara med på kort :P Han är inte lika samarbetsvillig.

Postat av: Valeria-Mamma till 2 prinsar

Publicerad 2012-08-14 11:54:03

Fina junie!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela