Dec. 14, 2012

Publicerad 2012-12-14 22:54:16 i Min - vår vardag

Så ligger man i sängen och är rätt så trött men som vanligt då kan man Inte sova istället :/ typiskt theja somna till slut hon är i trots ålder just nu vill inte riktigt lyssna på mamma vi ha lega och tittat på en film i vardagsrummet theja satt still en stund och myste men sen då de va dags å sova då blev de grin å skrik. Men sover som en stock nu mammas sjukling feber snorig hosta prickar i ansiktet.. + är juh alla sjuk i vår familj vi äter medicin allihop typ.. Hoppas alla sjukdomar är borta sen.. Nu ska ja se lite mer tv å sova nu dag i morgon med massa mys.. Kram

Kommer bild på Junies hand som ja skulle lagt ut i morse men glömde :)

Kommentarer

Postat av: Sotnosen!

Publicerad 2012-12-15 11:02:29

Jättehärlig bild! Den hamnar på väggen va?!? :/)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela