Ledsen.....

Publicerad 2012-12-10 22:18:47 i Theja

Tjej här hemma huva gör så ont vet juh inte vad som är fel bara grinar å vill inte sova alls ha haft henne i sängen våran men då leker hon å är glad å vägra försöka sova vill bara sitta upp så då la vi henne igen för vi vill sova och Junie sover redan men då blev hon mer ledsen då jag la ner henne har ordna välling men nej vill inte ha det heller bara napp och snutte som duger. En
fråga vad gör man då hon inte har börja pratat ? Nå tips kanske :) kram

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2012-12-11 07:22:23

få ut henne bland barn som pratar och leker med henne då kommer pratet av sig själv..

Postat av: Sara

Publicerad 2012-12-11 09:22:09

Hon är ju inte gammal än. Talet kommer, det är inte så mycket du kan göra. Alla barn är olika och behöver olika lång tid på sig för att lära sig prata, och prata rätt så att säga. Sen behöver vissa barn lite hjälp på traven av en logoped. Men de gör ingenting åt saken förrän barnet är 4 år. Båda mina pojkar har talproblem så jag vet vad jag talar om.
Det du kan göra för att ni ska förstå varandra lite bättre är att lära er några tecken utav teckenspråk. Det har hjälpt mig och min stora pojke mycket när han var liten.
Kram Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela