Natti...

Publicerad 2012-12-13 22:22:33 i Min - vår vardag

Säger jag nu efter att jag sätt på criminal minds så bra program ser ni det? Jag älskar verkligen det så spännande hihi.. Junie har sovit nån timme så hon lär kanske vakna i natt eller så sover hon hela natten å vaknar tidigt.. I morgon hämtar vi hem älskade prickiga theja som jag saknar henne mammas älskade tjej så tomt utan dig.. Längtar till alla sjukdomar är över nu... Hörs mer i morgon natti kram kram !

Bjuder på Junie i morse då hon åt gröt goootttiii

Kommentarer

Postat av: Satu med 4 småttingar och gravid

Publicerad 2012-12-14 09:26:22

Sötnosen!
Hoppas att din prickiga tjej mår bättre snart!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela