Världens bästa theja!

Publicerad 2012-12-05 13:27:06 i Theja

Försöker ändra lite tider på theja hon vill inte sova nämligen på kvällarna :/ idag va de ja som gjorde fel att klev upp lite sent så skärpning på det annars tänkte ja ta upp henne rätt tidigt på morgonen och att hon få vila en stund efter lunch vid 12 nån gång sen va vaken till kl 19 -20 å lägga henne för natten då.. Hon har dagis två gånger
i veckan som snart börja att gälla men tills dess så måste ja själv kliva upp lite tidigare å väcka henne så hon få leka av sig å bli lite trött över dagen..
Vet inte varför ja skrev just de här nu men men så här får det bli fram över tills dagiset ska börja igen.. Kram

Kommentarer

Postat av: momma

Publicerad 2012-12-05 14:03:54

mommas söt nos

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela