Brr kallt ute

Publicerad 2012-02-05 10:22:35 i Min - vår vardag

God dag alla finisar!

Idag vaknade vi till en kall morgon huvva här är det minus 28,8 idag blir det att vara innomhus helt för min del och nog för allas del..  men det är ljust ute nu på morgonarna och det gillas skarpt att det inte är så mörkt och trist :P  Vi får se idag vad denna dag har att erbjuda kanske sätta upp tavlorna jaja vi får se vad som sker.. Barnen leker för fullt som tur är och vi sitter här som nå fån :P ska ordna en kopp kaffe och kaka =)
Hoppas alla har en bra morgon

Kommentarer

Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Publicerad 2012-02-05 10:28:16

Här ska vi oxå stanna inne och leka hela dagen! Jag tänker inte gå utanför dörren alls! :P

Postat av: Malin mamma till Savannah

Publicerad 2012-02-06 21:22:35

Här hade vi nästan 30 - tidigt imorse, men graderna sjönk under dagen så det var ju skönt :)

Ha en fortsatt trevlig kväll kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela