En dag kvar

Publicerad 2012-02-21 08:33:40 i Min - vår vardag

Hej och god morgon här va vi uppe med tuppen faktiskt...

Nu är det bara denna dag kvar sen imorgon är det dags för barnmorskebesök äntligen ska jag få höra hennes hjärta slå och ska bli skönt och få svar på sina frågor med + hur man mår =)

Mannen är sjuk öch dålig jag börja känna av mer och mer nu har hosta + denna hälsbränna +++ trött och kan inte dricka kaffe för halsbrännan heller så vette tusan hur ja ska göra med de..

Vi har nyss käkat lite frulle eller nämligen jag har gjort de medans theja sov men nu ska hon få också... 
Hoppas alla får en bra start på dagen!

Kommentarer

Postat av: Emelie, Mamma till David och Gravid

Publicerad 2012-02-21 21:23:02

Spännande med mvc besök :D Var där idag, men eftersom jag bara är i v. 23, så får jag vänta några veckor med att mäta magen :P Jobbigt med halsbränna! Själv har man mått sådär. Illamående sen v. 7 och framåt. Hoppas det slutar snart. Har även fått foglossning och mycket sammandragningar. Inte alltid lätt att vara gravid ;) hehe

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela