Good morgon behöver lite hjälp :P

Publicerad 2012-02-20 10:18:59 i Frågor och svar

Måndag igen och jag kämnner mig så fin så i håret m.m ser bedrövlig ut haha...
Men men låt så vara ett tag...

Men jag har en fråga till er ....


Hur tränar man upp sin rumpa och lår så dom blir fast och inte hänger och dänger hmm efter att ja födde theja så har jag fått lite mer så där höll på kroppen men inte mycket alls bara på rumpa lår midja ingen annan stans och jag mår verkligen dåligt över rumpan och lår just nu och undra om ni kan hjälpa mig lite på traven hur man kan träna bort det även fast jag väntar barn igen för denna gång är det värre en första... Eller om ni har några tips efter graviditeten?? Please help me :P


Kram från lilla mig!

Kommentarer

Postat av: Saga -mamma till Emilia

Publicerad 2012-02-20 21:06:50

Pilates! Helst med boll också, det finns jättebra både övningar och videor som fokuserar på rumpa/lår. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela