Helgen kommen trött mamma detta inlägg skrev jag fredagskväll

Publicerad 2012-02-25 08:34:20 i Allmänt

Underbart med helg
Idag har de vare en tuff dag kan ja lova
Klev upp 6 åkte till Härnösand för ett besök hos mvc och tandläkaren sedan vidare och handla sen hem igen och sen har vi fått en riktigt trottsig dam här och det hon gör och gjort gör så ont i mammas hjärta hon ha blivit så elak och bli så arg om hon inre få som hon vill slänger sig och skriker och inte nog me de så bet hon idag och slänger med sina armar huva så hemskt de är vet inte va jag ska göra för att du ska sluta vill ha min glada tös inte den trotsiga ledsna tjejen då du är ledsen bli jag juh ledsen och de gör så fruktansvärt ont i mig lilla skrollisen min gu va mamma älska dig hoppas på en gladare tös i morgon...

Ha en toppen helg alla från sjukliga jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela