Morgon kära ni!

Publicerad 2012-02-07 08:29:57 i Min - vår vardag

Här sitter jag och har stora funderingar på va jag ska käka för något är rätt hungrig i magen ;P men så jobbigt då jag ej vet vad jag ska vräka i mig har haft mycket sug efter olika saker sen ett tag tillbaka och börja bli less på att äta och äta och bara ha sug hela tiden huva säger jag för det Och jag går inte upp i vikt särkilt mycket bara magen som växer och  gnor.. Har ni de samma ni som väntar bebis ? samma sug och äter mest hela tiden tills ni mår illa typ.... 

Ja Theja ska få i sig frukost nu och lite andra kläder vi som skulle farit till min syster idag men attans så otur jag har då vi ska någonstans då ska nått jävlas eller gå sönder eller nått =( Himla tråkigt...  Önska jag hade gångavstånd ibland så vi slipper att man ska ha bil eller körkort buss m.m aja ne nu ska jag ordna KÄK som alltid :P hoppas alla får en bra start på dagen!

Kommentarer

Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Publicerad 2012-02-07 10:34:02

Hehe jaa man kan ju lugnt säga att denna tösen är den livligaste av dom alla tre som jag har haft i magen. Märks det är av det andra könet! Haha :)

Har ni några planer vad ni ska skaffa för syskonvagn sen?

Postat av: Malin mamma till Savannah

Publicerad 2012-02-08 17:28:14

Jag åt verkligen hela tiden när jag vänta Savannah, men jag gick upp 38 kilo å :P

En del av aptiten sitter i fortfarande och nu är hon 4,5 månad :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela