Någon som har problem med videofyme?

Publicerad 2012-02-13 21:14:19 i Min - vår vardag

Hej hopp alla där ute Har ett problem med videofyme de är som så att jag har försökt hela dagen att ladda upp en video som tar hundra år att tänka har gjort om 3 gånger men lika segt ännu tänkte om ni har samma problem ni som nu använder videofyme? Ville så gärna lägga ipp ett klipp på theja öch jag själv då eftersom det är första gången hon ser sig själv i en kamera och tycker det är skitskoj och bara skrattar och gör olikak kulsaker =) Aja nu sitter jag och ÄTER igen typiskt så sugen jag är hela tin nu äter jag middagen igen kyckling och ris.. .sen blir det semla och sova :P Har äntligen köpt idag... Imorgon får vi storfrämande så himla mysigt... Hörs mer imorgon PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela