God morgon!!

Publicerad 2012-01-08 10:37:40 i Min - vår vardag

Hej sötnosar!!

Idag så ska vi nog åka och handla lite det är juh söndag och vi tänkte försöka handla på söndagar för det är då  allt börja ta slut här hemma i matvägar :P hur gör ni där hemma när handla ni? 

Vi har inte så mycket annat planerat i dag så vi märker väl vad som sker här ute :)
Har rikligt med träningsvärk i armarna och har ont i kroppen men endå så vill jag ut och köra skoter hmm konstiga jag :P Men det är juh riktigt skojigt...

Vad gör ni för saker idag?

Kommentarer

Postat av: Maria mamma till Tilde och Minnah

Publicerad 2012-01-08 11:22:04

vi månadshandla och sen så köper vi till saker då de behövs.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela