God morrn!!

Publicerad 2012-01-18 10:21:23 i Min - vår vardag

God morgon på er

Igår så skulle vi pumpa vagnen som Theja sover i på dagarna men oturén jag har är juh att ena däcket gick sönder =( och det är nu punka i ena däcket på syskonvagnen med så har juh bara otur just nu =( och Nu ska jag försöka få lillhjärtat att somna i vagnen som jag använder här med punka går sådär faktiskt...

Sedan har jag blivit mer sjuk så less på att vara sjuk hela tiden bihålorna varje gång och denna halsonta som är hemsk på nattetid då jag vill sova då får jag inte för det ska kittlas å klias m.m Riktigt stor suck här från min sida. skulle fortsätta städa idag men jag har ingen riktig ork är så slut och ont överallt så får se vad som blir
Har damsugit kök och mat rm idag för hatar verkligen hundhåret som vi får av alla vovvar :P

Har nyss fått i mig frukost nu blir det en kopp kaffe srax...

Puss kram

Kommentarer

Postat av: valeria

Publicerad 2012-01-18 10:39:14

Du kanske borde gå till läkaren med bihålorna, kan ju inre va kul det där. Huvva för otur.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela