Hej sötnosar

Publicerad 2012-01-16 11:58:51 i Min - vår vardag

En liten sen godmorgon här då :P

Snart lunch och Theja ligger ute i vagnen och sover så sött medans så har mamma sprungit runt och plockat och donat på lite =) har precis slage på ungen för dagens lunch ska bli klar blir fisk till lunch blir nog gott vad ska ni äta ?

Idag kommer barnen hem himlans skoj för Theja hon skanar sina syskon mycket då dom åker till sin mamma..
Har börjat funderat lite på hur det kommer bli då bebis kommer om hon kommer bli glad eller bli ledsen arg eller vad nu kommer ske jag hoppas iallafall på det bästa kommer älska dom båda lika mycket och det ska bli himla kul och se vad mammas skatt kommer tycka den dagen!!! =)

Ne nu ska jag fortsätta innan hon vaknat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela