Kväll

Publicerad 2012-01-16 23:22:14 i Allmänt

Hej det är många som känner lika om sin blogg att lägga ut sina barn skriva om sin utveckling kan förstå helt har haft den funderingen mycket länge men jag älskar verkligen att skriva av sig allt så är svårt men som ni kanske märkt så har det inte stått så mycket om min dotter och kort på henne de är för kg funderat hur ja ska göra om ja ska börja skriva dagbok hemma eller lösenordskydda bloggen eller helt enkelt börja skriva mindre om hennes utveckling här tror jag prövar det hon är trots allt över 1 år nu ingen liten bebis. Skriver juh för min egen skull ingen annans de va juh så jag började blogga.


Idag har jag så ont i min hals då jag andas in mest huva så jobbigt de är hjälp någon som ha tips om hur man kan få de att försvinna en stund nå tips?

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela