Sjuk dotter febrig

Publicerad 2012-01-01 18:58:34 i Theja

Hej alla kära !!!

Har varit tyst idag för jag har en sjuk dotter hemma som inte mår nå bra alls
mamma elin gjorde ett misstag och trodde hon var piggare så vi åkte ut å åkte bil till några vännor men blev bara mer dålig så vi åkte hem igen ska inte ut nått mer förns det är bättre med febern den ligger just nu på 40,2
men har fått i henne banan och glass och massa vätska så det funkar juh bra som tur är ska snart ner och lägga tösen och lägga mig själv har magont idag massvis med sammandragningar skulle jag tro att det är eller nått som drar ihop sig¨å bli hårt ett tag..
vi har iallafall haft en bra nyår....  Tyvärr blev det inga bilder eftersom Theja har vare dålig så har inte tänkt på ta kort bara haft en massa mys låter som ni alla har haft en super bra nyår så kul och läsa och se alla fina bilder ni lagt ut =)
Ne vi hörs nog mer i morgon puss kram!

Kommentarer

Postat av: valeria- Mamma till Williot

Publicerad 2012-01-01 19:47:01

Ingen rolig början på året hör jag. Du får ge henne allt som lilltösa vill ha. Usch om det redan är sammandragningar som dragit igång för dig.

Hoppas ni båda mår bättre imorgon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela