Go kväll

Publicerad 2012-07-18 00:48:06 i Min - vår vardag

Kära läsare :) Efter middagen har vare bra vi kom till Johanna och Magnus åkte vidare på ärende så vi åt middag å theja frack lite välla med så blev hela kvällen kan man säga snälla faster klippt thejas lugg tack för det säger vi :€ mammas söta tjej blev så fin så :) sen så har alla barnen fått lekt å haft Sig ! Mötet gick bra idag och skriva faderskap papperna gick bra :) ni är de klart med .. Är kär i en vagn nu ännu mer en vad jag var vill ha en bugaboo typ nu <3 Junie ja legat hela eftermiddagen och tror hon Gillade den med eller va tro ni om ni kika på bilderna :p Bjuder på Lite bilder

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2012-07-18 10:52:47

Hej gumman..
Nog tro ja hon gillar vagnen!=) Men de är jävligt dyra:P...
var å kollade på en sådan tvillingvagn i förrgår då stefans bror ska ha en till snart och den kostar 12.000 utan tillbehör,undra vad enkelvagnen kostar då?=) tycker de ser dyra ut även på blocket!=)..
Är du nöjd med din tvillingvagn som du har!?=)..

hoppas ni har det bra,vi måst ju ses nått snart.. :-)
Kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela