Instagram

Publicerad 2012-07-30 11:28:21 i Min - vår vardag

Bjuder på en bild från instagram Ni som vill följa mig lite mer så finns jag på instagram elinsblogg heter jag där.. Idag är det regn å grått ute riktigt tråkväder men som tur är så är de städ dag idag så gör inte så mycket att de är Det väder de är nu :) theja har sina syskon hemma så hon försöker leka med dom men de kommer inte riktigt överens tråkigt nog.. Men men mannen är i uteplatsen och tar bort en vägg jag ska snart börja med lunch puss

Kommentarer

Postat av: Valeria

Publicerad 2012-07-30 12:56:55

Har Magnus semester? Hur är vädret ute hos er? Här e det mega trist.

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-07-30 20:44:08

Bra att nån städar behövs här med, bilder kommer imorgon på målningen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela