LÅNG DAG

Publicerad 2012-06-19 21:46:51 i Min - vår vardag

Lång dag idag därför dåligt med inlägg här på bloggen =/
Har haft en trotsig tjej här på eftermiddagen och kväll de enda som dugit för henne är att vare ute inge annat och fy så jobbigt de är då hon är så här mammas lilla troll Nu till veckan då magnus börja jobba igen så blir vi själv igen och då har jag två st inte bara 1 st så nu börjar vi med att vara ute så mycket vi kan och jag hoppas verkligen att det kommer vara fint väder och inte kallt och trist :)
Å hoppas på att lilla theja vill bli glad igen... Jag ska försöka börja jobba på körkortet måste verkligen ha det måste få ork å ro till detta,

Idag har vi blåst för fullt tror huset ska flyga bort snart och meja hon ha ett öra som är dubbelt så stort så pappa m och hon är på sjukhuset i sundsvall och sedan hämta hem äldsta flickan... Åh längta tills sängen :P Är trött å slut och har lite ont i magen men guu så jag gnäller känns de som jaja alla kan juh ha dåliga dagar... Jag hoppas ni haft en fin dag i solen och blåsten :P Puss Bjuder på lillgrodis =) så fort internet funka på tele igen :P

Kommentarer

Postat av: valeria-Mamma till williot och gravid med skruttis

Publicerad 2012-06-20 10:06:05

Ingen turdag för er inte! :( Hoppas det gick bra för Meja, och att alla vaknat på ett lite bättre humör idag!
KRAM! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela