dessa sjukdommar hit och dit

Publicerad 2012-03-12 23:22:24 i Familj

Huva för dessa sjukdommar lillan är sjuk hon är vaken vägra äta och snorret rinner och hostar i mellanåt hon vill inget hon står mest upp i sin säng och  pappan i huset fick nyss springa iväg och kräkas och jag mår illa ne fyfabian för detta bara det inte är magsjuka då vettetusan vart jag går ... Jag började må illa tidigare idag men jag tror det var för allt godis men sen säger magnus atthan fick ont i magen och typ en liten stund efter så fick han springa och spy nu sitter han ii duschen och mår dåligt och jag springer ner och upp för trappen för att titta till lilltjejen som är ledsen i mellan åt och vill inget mer en att jag ska bära runt på henne... Ja blir alltså en sömnlös natt hoppas theja klarar sig från magsjuka iallafall.. Puss från sjukstugan!

Kommentarer

Postat av: Malin mamma till Savannah

Publicerad 2012-03-13 21:55:41

Stackars liten:(<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela