Fredag kväll!

Publicerad 2012-03-23 20:15:28 i Min - vår vardag

God kväll fredagen är inkommen och idag har vi vare i härnösand och vi har haft en underbar dag allt såg bra ut i magen men magen växer kanske lite fort så ska in igen på en extra koll om 3 veckor för att vara hundra.. Men men tror de är bra i magen ... Sen har jag alla dessa sammandragningar som jag måste börja ha mer koll på så jag inte få en tidigare förlossning fick jag höra idag så det ska jag läsa på om lite extra... =)
Just nu har lilla tösen hicka det bara tickar på i hela magen har inte känt att hon har haft någon hicka förns nu ...
imorgonn skriver ja hur allt såg ut nu ska det nattas större barn och sog själv kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela