fredag

Publicerad 2012-03-02 18:26:45 i Min - vår vardag

Denna fredag har inte varit nå rolig alls tycker jag llängtar bara tills klockan slage typ 9 så jag kan få lägga mig och sova och vakna till en ny dag med nya tag...

Behövde aldrig dra tanden idag dom gjorde något annat så får se om det håller annars skulle ja komma in och få dra den :( och det känns inget vidare eftersom jag har sån tandvärk redan nu efter att tage bort ena delen och lagt på nått som ja inte minns va det hette....  Vi har nyss käka och ska strax gå och duscha himla skönt nu då jag känner mig lite nere... Hoppas alla haft en bra fredag hitills :P  Kram från lilla mig....

Kommentarer

Postat av: Saga -mamma till Emilia

Publicerad 2012-03-02 20:15:08

Låter inte så kul :/ hoppas du får sova gott i alla fall då!

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-03-02 21:20:06

Skönt att du slapp dra bort tanden, och hoppas du slipper det senare också!



Hoppas du får en bättre morgondag vännen!



KRAM!

Postat av: Stefan

Publicerad 2012-03-02 22:03:23

Hoppas det ger med sig med tanduslingen. Det är tusan att det ska vara så dyrt hos käftis, annars skulle man bytt ut hela garnityret mot ett i plast eller nåt så man slapp bekymmer sen ;-)

Postat av: Stefan

Publicerad 2012-03-02 22:28:16

Skulle nog kännas lite väl grovhugget med tänder i betong....hellre len och fin plast eller nåt sånt :-)

Håller tummarna att du får en kanondag i morgon, med eller utan tandvärk :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela