fredagskväll!

Publicerad 2012-03-09 22:30:31 i Min - vår vardag

Alltid lika jobbigt och lämna bort min gooaa lilla  kärlekstroll...
Men men skönt att ha sin egentid med såklart =)

Idag har vi kört iväg lillhjärtat till momma och sedan har vi vare och handla lite ,ätit middag med min mor ... Då vi var på affären så hittade vi en dockvagn till hjärtat så glad hon kommer bli då hon kommer hem och se den hihi hon har blivit tokkär i dockor hihi himla kul att se... 

Jag och sambon har precis kommit upp ur badet nu ska vilägga oss och se på grimm som vi missade igår sedan sova för må inte så hundra idag i magen men hoppas på bättre imorgon då vi ska ut på äventyr...
Hoppas ni haft en bra fredag!!

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2012-03-10 14:30:16

Låter som en skön dag! :-)



Kram Isabelle

Postat av: Emelie, Mamma till David

Publicerad 2012-03-11 20:02:17

Sv: Visst gör man! Känner mer av denna bebis än med sonen :) Helt underbart. Nu längtar jag som bara den till juni.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela