God morgon

Publicerad 2012-03-03 10:34:26 i Min - vår vardag

Hej hej
 då var det lördag och pappan i huset har åkt och levererat en hund och själv så sitter jag här och barnen sitter på sitt rum och spelar spel... Theja leker här ute med mig och kör bil och dricker lite soppa som precis tog slut då ger hon den till mig eller kastar å sidan om sig själv hihi...

Jag har tandvärk som heter duga har käka alvedon så kan inte göra mer en vänta tills allt går över  ska väl ta och fundera ut lunch snart klockan går juh så fort ibland hinner knappt med :P 

Idag bjuder jag på dagens theja som har pipplotter men dom togs ut lika snabbt tänk att barnen gilar inte att ha saker i sitt hår tråkigt =( ibland går det men inte idag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela