Helgen här

Publicerad 2012-03-09 08:59:24 i Min - vår vardag

Good morgon alla glada...

Den tråkiga och dåliga bloggmamman kanske är tillbaka vettetusan vad som hänt då jag inte har suttit och skrivit här så mycket ha ingen ork och känner bara näe jag orkar inte då jag väl tänker att ja g ska gå och sätta mig och skriva gtill mina fina läsare =) hihi  Igår hade vi främande av dom fina vänner och sen hände de en sak lite senare som gjorde mig himla ledsen så var väl mest det som gjorde att jag inte satt nå igårkväll...

Idag ska lillsessan åka till sin mormor och vara där i helgen och ha skoj och mysa med mormor sin som hon saknat.. så vi ska köra upp henne i eftermiddag och stanna tills hon somnar sedan åka vidare hemmåt och bara vara sen imrogon ska vi åka skoter kanske för sista gången innan all snön är borta... Ska bli mysigt vad ska ni  hitta på i helgen?

 PUSs

Kommentarer

Postat av: Valeria

Publicerad 2012-03-09 09:47:36

Inte roligt att vara ledsen!! Hoppas det känns bättre idag. Skönt med barnledig helg, du får passapå och njuta!



Ha en fin helg.

Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Publicerad 2012-03-09 12:15:08

Vilken fin klänning du har på bilden? Är det en mammaklänning eller? :)

Ha en skön och trevlig helg! Kram

Postat av: Emelie, Mamma till David och Gravid

Publicerad 2012-03-09 20:20:23

Sv: Jasså? :D Mina graviditeter har varit helt olika! Som dag och natt.

Händer i helgen då? :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela