Mammas skrutt hemma igen :)

Publicerad 2012-03-11 22:04:46 i Min - vår vardag

Har min underbara  älsklingstroll hemma... Som man saknar sitt barn alltså det är juh obeskriviligt mycket...
Skrev ett inlägg idag då vi var på väg hem från min tele men det vägrade skicka inlägget tråkigt nog..
så skriver lite nu istället medans det är paus på filmen på tv 4an TAKEN heter den superkanon film kan jag bara säga älskar den filmen och ni bör se den om ni inte sett den förståss =)


Ikväll så har vi monterat upp tv i thejas rum och sedan har vi monterat upp tven på vårat rum så nu sitter den på väggen och vi har mublerat lite superfint blev det =)  Sitter just nu med träningsvärk sedan ag körde massa skoter igår hihi man är så ovan med allt haha ne efter denna graviditet blir det träning för mig...

Ne nu ska jag ner och se klart filmen och sedan sova upp tidigt imorgon till sjukan..Puss...


Mammmas gooos!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela