Snart äntligen helg

Publicerad 2012-03-30 15:41:12 i Min - vår vardag

Oj vilken dag vi började dagen men rensa alla barnkläder och har vikt och stoppat i byrån och sen har jag flyttat säng ner till Thejas rum den va lätt så tog den risken att bära ner den :P ska inte bära men kunde inte låta bli...
Sen har jag rensat lite här och där i alla barnens rum har jag typ ordnat lute i deras lådor medans jag tog fram kläder till dopet i morgon...  Som nu är det bara stora jag kvar och pappan i huset som ska ha fram kläder men jag tar mitt senare orkar inte det nu... Sen är det juh fredag och inte många timmar kvar till sötnosen är hemma och vi kan ta helg hihi älskar dessa dagar då vi är allihopa men måns kommer hem senare för han har fotbollsmatch...  Tro vad man gör för middag idag då ..  Ja nått lätt blir det idag med.
Nu blir det fortsätta lite smått av det jag orkar sedan matlagning...  Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela