Söndag eftermiddag

Publicerad 2012-03-18 17:27:18 i Min - vår vardag

god kväll kära vänner här har det vare tyst idag vi har nämligen inte vare hemma alls idag utan vare ute och handlat hälsat på faster johanna och andreas med barn,
och fikat :P  Sedan har vi vare och handlat lite eftersom imorgon börjar älsklingen att jobba så blir tomt och konstigt att inte ha han hemma om dagarna... Men det ska nog gå endå...  Blir nog lite mer bloggande denna vecka hihi skojigt...  Nu håller vi på att tvätta för fullt och donar på =) så vi hörs mer lite senare Puss

Kommentarer

Postat av: Saga -mamma till Emilia

Publicerad 2012-03-18 19:13:10

Kul med mer bloggande :)

Postat av: Emelie, Mamma till David och Gravid

Publicerad 2012-03-18 22:17:58

Sv: Hehe okej :) Blir det syskonvagn då? Eller gillar Theja att röra på sig?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela