Tandis

Publicerad 2012-03-02 09:31:22 i Min - vår vardag

Hej hopp idag blir det tandläkarebesök igen BLÄ jag har juh sådan otur så.. Igår så gick min tand av och sprach helt och det var den som jag rotfyllt några hundra gånger och slängt pengar på nu är jag less på mina tandläkare sen är juh dom mycket mer känsligare och tunnare en vanligt då jag väntar barn nee blä säger jag...
Vi ska iväg senare efter mitt besök i härnösand.. besikta ´valpis så är det gjort sedan vet jag inte om kanske ungarna kommer hem över helgen om dom är frisk och kry,.. Nu ska jag dricka en god kopp kaffe!

Puss på er läsare!

Kommentarer

Postat av: Emelie, Mamma till David och Gravid

Publicerad 2012-03-02 09:59:18

Sv: Oj då! Men då kan ni ta en minisemester i sommar och åka dit :D Där finns verkligen allt! Jag åker iallafall dit 2-3 ggr om året. Hade varit oftare om man inte skulle spendera så mycket varje gång man är där ;) Hoppas ni får en mysig fredag!

Kram på söt!

Postat av: valeria- en mamma av den udda typen!

Publicerad 2012-03-02 10:44:20

usch för att tänderna skall gå av och ha sig!! Dumma tandläkare som bara tar massa pengar..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela