trött liten dam

Publicerad 2012-03-06 18:25:30 i Min - vår vardag

God eftermiddag sötisar

Vi var som sagt på försäkringskassan idag och ordna med lite saker som tog riktigt lång tid men nu är det klart skönt... Sedan åkte vi till fina johanna och släppte av mig och Theja och mannen åkte och klippte sig så allt fdrog ut på tiden idag så kom inte hem så fort som vi trodde Så har vi en trött liten tjej här som ska snart få sova efter badet hon är så ledsen sur arg m,m och de gör så jag känner mig så dålig mamma då inget duger av det jag gör säger till henne så då hoppas vi på bättre och gladare tjej i morgon som ska få sova ut :P Idag klev vi två upp tidigare en vad vi bruka så där har vi nog varför hon är så grinig... Aja bättre dag imorgon...

Hoppas alla haft en bra tisdag... Kram

ps lilla damen i magen har sparkat och dona på hela dagen lång lillbusen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela