Ny vecka igen 37+0

Publicerad 2012-05-17 10:17:03 i I väntan på liten nummer 2

oj imorgon är det dagen då theja kom till värden vecka 37+1 men denna gång kommer jag gå längre känns det som bara för jag vill att hon ska komma nu för jag har så himlans ont då dessa sammandragningar kommer...
är så nyfiken på dig där inne hur ser du ut är du lik syrran har du mycket hår lite hår hihih mamma längtar som tusan efter dig....


Idag så ska vi förmodligen till härnösand på kalas hos min kära farmor =) mysigt å komma dit och hälsa på .
sedan ska vi väg och handla mat sedan hem och jobba om det inte regna...  Så skönt nu då vi har internet igen på tele  tur älskligen kan ordna det mesta...  ne nu dricka upp kaffet å dona på för dagen... Puss på er!

Kommentarer

Postat av: valeria- Mamma till williot och gravid med skruttis!

Publicerad 2012-05-17 10:24:57

Åh vad roligt att hon säger några ord. :) Williot använder några få ord han med. :)

Williot börjar förstå mer och mer och vi pratar mycket om bebisen och magen med honom. :) Han brukar ju oftast ligga och mysa med mig och då på magen. Oftast blir han sur då han känner sparkarna på sin kropp ;) Så numer ligger han på sidan om ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela