Regn och grått

Publicerad 2012-05-09 10:59:46 i Min - vår vardag

Tänk att igår var det strålande väder ute och idag öser regner ner på vår backe :/ så tragiskt så tråkigt blir juh bara mer uttråkad idag bara det kunde vara sol så hade man kunnat vare ute och lekt i lekparken :Pmen nee inte då regnet öser ner som det gjort sen vi klivit upp ur sängarna... Theja är lite smågrinig idag vet ej varför om hon kanske börja bli hängig eller om de bara är mamma lilla tjej idag hehe... ska he ner meja och theja till vardagsrummet å se tv så kanske det bir lite bättre då jag vakna imorse så hade jag världens sammandragning den släppte juh aldrig trodde ja skulle bli toki.... Imorgon är de en ny vecka för lilltösen i magen hihi vill att tiden ska gå enu snabbare en vad den redan gör =) ne nu ska ja ordna luch till oss hoppas alla har en fin dag idag i det vackra vädret :P

Kommentarer

Postat av: Valeria

Publicerad 2012-05-09 11:17:24

Vilken vecka går du in i då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela