sammandragningar

Publicerad 2012-05-27 06:17:26 i I väntan på liten nummer 2

Inatt igen vakna hela tiden av onda sammandragningar men så fort dom släpt så har jag försökt sova är så fruktansvärt trött men fick ¨sån molande värk i ena benet och tryck neråt ett tag så blev tvungen och kliva upp hann inte somna så vakna jag igen :/ har nu suttit i duschen i en halvtimma och där hade jag en sammandragning som gjorde ont sen har det gått bort allt onda och trycket m,m Blev fruktansvärt hungrig bara som jag inte ätit på veckor... Så nu dricker jag en massa yoghurt innan ja ska käka frulle senare med barnen!!
Vi får se om vi får barn idag på mammornas dag eller om det bara var förvärkar ONDA jäklar :P
Hon får hemskt gärna komma idag men inte så här tidigt på morgonen då jag är så trött... Vill hinna vila en stund och lämna ifrån oss barnen!!!!

hmm vad tror ni kommer det någon bebis idag hade någon gissa på detta datum? ja vi märker juh =)
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela