Tidig morgon här

Publicerad 2012-05-23 10:54:22 i Min - vår vardag

Vakna runt 5 idag men djur som inte mådde braa och ena hunden satt och skrek alltså typ yla och ville ut...
Sedan vid halv 6 så var theja vaken med så hade en trevlig morgon eller inte...  Vakna med regn trodde inte vi skulle få detta väder vi har just nu och det är juh kanon att solen ville kika fram och att den nog stannar är bara 12 grader en så länge så vi ska nog ut senare...  Idag ska dagen bara få vara är trött och tnk om bebis vill komma då har jah inte vilat... Men nu fattas det bara att lillen kommer så är det bra sen så hon får vara med oss inte i magen hihi... Vill ha bebis nu...  komsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela