4 nov 2012

Publicerad 2012-11-04 23:10:16 i Min - vår vardag

Helgen går nu mot sitt slut i morgon tidigt så ska ja iväg en stund på vårdcentralen sedan hem och städa sen tisdag bli de härnösand för våran del ska bli så kul så... Sitter och funderar på lite saker mest hela tin som är riktigt jobbigt och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra åt allt det känns så jobbigt kan inte förklara känner mig så dålig som mamma, Ha lagt mig med bredvid pappa m min käre Karl och barnen sover hade svårt å få min ledsna tjej å somna hon va riktigt ledsen å arg å det gör så fruktansvärt ont i mammas hjärta :/ hon slängde till och med sönder en.tavla +. Bok då vi inte såg... Så tur att de gå å laga.. Älskar dig enda till månen och tillbaka lilla hjärtat mitt <3

Kommentarer

Postat av: Sotnosen!

Publicerad 2012-11-05 08:49:57

Jobbigt det där! Ibland är det tungt, men det hörs att du älskar henne! Det är ju det viktigaste!!!
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela