Magsjuka

Publicerad 2012-11-24 13:39:54 i Min - vår vardag

Va de vi åkte på igår fy Fabian så jobbigt de va men nu mår vi mycket bättre :) tror vi fick nå på birsta eftersom de va bara videon va där som åkte på de... Igår kunde ja inte göra nått alls med Junie kände mig hemsk orkade inte bära inget alls :/ har ont i kroppen idag bättre de en sitta på toa å kräkas hela tin. Gör allt för Junie inte ska åka på de.. Vet nån där ute om det kan smittas dagen efter. Och hur man kan göra för att inte ska gå vidare till henne..

Nu ska jag vila hörs snart och ha en fin lördag :)

Kommentarer

Postat av: Sotnosen!

Publicerad 2012-11-24 14:46:57

Är det vinterkräksjukan kan det smitta upp till 3 dygn efteråt... En del anser 2 dygn symtomfri... Tvål/vatten, handsprit! Är det däremot matförgiftning bör det inte smitta...

Krya på er!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela