Omöjligt att somna

Publicerad 2012-11-30 00:40:44 i Min - vår vardag

Hmm här ligger jag vaken en helt sjuk detta bli min tredje natt som jag inte kan sova förstår inte hur svårt de kan vara ligger å funderar på allt typ både dåliga saker å bra saker och roliga tråkiga saker ja precis allt kan man säga.. I helgen bli de massa skoj med vänner Riktiga vänner :) ska kolla lite på lördag då jag ska ner till staden sen så ska jag försöka fixa vinterhjul och en ståbräda till min kära vagn inte de lättaste måste iallafall köpa ett par snöhjul då de kommer mer snö annars kan ja juh inte använda vagnen å ha bara den nu vi ha sålt andra.. Nån som ska sälja eller vet av någon så skriv gärna :) iallafall ser på tv samtidigt har jag pluggat massa på teori men fick räcka för ikväll för kan endå inte tänka klart då ja är
Trött så fortsättning i morgon då.. Börjar bli hungrig också så måste somna snart orka inte gå upp mitt i natten och äta mat låter juh Inge bra alls eller hur :p god natt alla fina som läser min blogg

Kommentarer

Postat av: Maria mamma till Tilde och Minnah

Publicerad 2012-11-30 10:20:34

vad jobbigt att ligga och fundera så mycke hoppas de går över

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela