söndag

Publicerad 2012-10-28 09:48:16 i Allmänt

Då var vi inne på vintertid då har alla ställt tillbaka klockan en timme ?
 
Theja har vare vaken mest hela natten huva s  jag har sprungit upp å ner till hennes rum och bäddat ner henne men går typ 5 min s skriker hon åter igen å peka på blöjan men inget där....
 
Junie har idag fått gröt tredje dagen idag och hon gillar det mycket hihi mer en vad theja gjorde som jag minns det...
kom nyss ihåg att jag fyller snart år hehe nästa tisdag så vi skall nog gå ut en helg var juh hundra års sedan vi var ut så bir nog utgång nån helg framöver...  nu ska jag dricka mitt kaffe å byta lite på junie =) kramis

Kommentarer

Postat av: momma

Publicerad 2012-10-28 10:34:54

ja det är du värd ska du veta hör av dej när du ska hitta på nått

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela