Jobbig dag

Publicerad 2012-09-14 15:05:35 i Min - vår vardag

Junie ha ögononflammation igen och inte nog Ne de så kom vi till Johanna å då vi ska åka iväg så skriker Junie så mycket som att hon ha jätte ont sätter henne i stolen gör vi skulle åka hem då kräks hon så enormt mycket så stolen blöt hon blöt så byter om och hon skriker jätte mycket å de gör så ont i mig huva sätter henne åter igen i stolen å skrik å kräks igen lika mycket åh fy så hemskt skrämmer mamma så mycket gör ont i mammas hjärta då du inte mår bra tror ja gav för mycket mat ja som trodde de va tomt men icke :/ nu sitter ja i bilen och pappa inne på affären för kan inte gå ut med henne för hon ska bli mer sjuk stackars liten bäs :/ <3

Nu sover båda två och vi ska hem å äta mat så hungrig i magen hoppas fredagen bli bättre då vi kommit hem... Kram

Kommentarer

Postat av: Valeria

Publicerad 2012-09-14 15:41:40

Huga lillstackarn! :( vet hur det känns då dom kräks mängder. Otäckt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela