Söndag

Publicerad 2012-09-30 17:26:23 i Allmänt

God eftermiddag på er alla läsare ni har blivit lite tysta nu för tiden tråkit :P
Men men så kan de va ibland . 

Mannen har nu åt på jobb han ska jobba natt hela veckan från å med idag... så får vara själv så tråkigt de ska bli att ligga själv  sängen får ha junie så är jag lugn.. . Får besäk av finaste johanna i veckan någon dag ska bli kul med hennes sällskap + får junie sina sydda kläder mössa å så.... =)  Solen skiner och det har den gjort typ hela dagen kan man säga regna lite i morse då men sen har det inte kommit något regn Skönt ...
 
Theja leker och junie somnade i sin babysitter för ett tag sedan sötnöten då ... Ska ta mig en till kopp kaffe är inte riktigt så pigg idag känner jah så tråkigt att vara småförskyld hela tin,..
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela