God kväll

Publicerad 2013-08-27 19:17:29 i Min - vår vardag

Idag är jag så slut ha så ont i ryggen sen vi va på stan i morse var på sjukan med junie med på en återkontroll sen hon låg inne och allt såg bra ut men försäkringskull så blir de en till tid koll om nån månad :) hon må bra å de är huvudsaken då är jag hel .. Skulle till arbetsförmedlingen i morgon men hade fått fel dag så bli torsdag istället. Så hinner med rygg doktorn ;) aldrig fel med massage.. Suttit på körskolan idag med å plugga så blir mer pluggning i morgon.. Nu har barnen lagt sig och vi ska äta kyckling med grönsaker till kväll mys jag mamma per.. Hoppas ni haft en bra dag??
Hittade junies skaloverall:) nu fattas de vara vinter skor till theja men de får vänta ett tag till ...

Kommentarer

Postat av: mommas

Publicerad 2013-08-28 22:08:42

passar en söt nos jätte fin dress

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela