Febrigt

Publicerad 2013-02-10 01:10:28 i Theja

Natten in kommit och jag vakna med att theja gråter å är uppe å springer å ropar mamma så klev upp så ha hon feber igen huva så varm så typiskt håll nu tummarna att hon är frisk tills tisdag så hon få komma på dagis å få vara med sina kompisar m.m förra veckan blev hon sjuk mån så tills torsdag va febern borta helt å kom tillbaka ikväll. Försökte ha henne i min säng men hon låg ett tag sen ska hon börja kliva upp å då vaknar juh Junie så de går inte sa åt henne att ligga still i sängen så ingen vakna men nej så fick lägga henne igen i sin säng å så ledsen hon blev det tär på mammas hjärta huva lilla gumman mamma älskar dig och håller alla fingrar å tår på att febern är borta tills dagis på tisdag och onsdag!

Nu ska jag försöka somna om men känns svårt och vet inte om theja somna en hoppas så man är lite utvilad iallafall. Får ligga å se filmen på 8 an så kanske man slockna till. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela